مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-12بين الملل

سریالهای ترکی به کشورهای آمریکای لاتین هم نفوذ کردند


سریال های ترکی در میان مخاطبان کشورهای آمریکای لاتین بسیار پرطرفدار بوده و گاهی شبکه های تلویزیونی این کشورها را به تصرف خود درآورده اند.

- سریال های ترکی در میان مخاطبان کشورهای آمریکای لاتین بسیار پرطرفدار بوده و گاهی شبکه های تلویزیونی این کشورها را به تصرف خود درآورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الجزیره با اعلام خبر بالا توضیح داده است: سریال های ترکی قبل از آمدن کرونا شبکه های کشورهای آمریکای لاتین را تصاحب کرده و به بیشترین درصد تماشا میان آمریکایی ها رسیدند.

اکنون که با آمدن کرونا بازار شبکه های اینترنتی داغ شده، باز هم سریال های ترکی با قدرت در شبکه های اینترنتی میان ساکنان آمریکای لاتین جایگاه خود را حفظ کرده اند.

الجزیره سپس به مطلبی از روزنامه لوس آندیس آرژانتینی اشاره کرده که در آن برخی ویژگی های مثبت سریال های ترکی مورد توجه قرار گرفته است و بدون ابراز نگرانی از نفوذ این مجموعه ها در شبکه های ملی و مردم کشورهای آمریکای لاتین، حتی به نوعی حمایت از سریالهای ترکی هم محسوب می شود! در گزارش این روزنامه آرژانتینی آمده است: سریال های ترکی شبکه های تلویزیونی ملی و پس از آن شبکه های اینترنتی آمریکای لاتین را به تصرف خود درآورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریالهای ترکی به کشورهای آمریکای لاتین هم نفوذ کردند

سریالهای ترکی به کشورهای آمریکای لاتین هم نفوذ کردند