مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-12حوادث

پایان آتش سوزی در تالاب میانگران ایذه


رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفت: با تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل یگان حفاظت محیط زیست و آتش نشانی شهرداری ایذه کار اطفای حریق غرب تالاب میانگران پایان پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، روز گذشته چند نقطه از تالاب میانگران به عنوان یکی از پناهگاه های حیات وحش استان خوزستان دچار آتش سوزی شد که باعث ایجاد یک روز پرکار برای پرسنل اداره حفاظت محیط زیست و آتش نشانی شهرداری ایذه شد.

 احمد امیری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه در رابطه با این حوادث در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به آتش سوزی در حاشیه غرب تالاب میانگران اظهار کرد: آتش سوزی روز جمعه در قسمت غربی تالاب میانگران به وقوع پیوست و نیروهای اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه به همراه نشانی شهرداری در محل حضور پیدا کردند.

 وی افزود: این آتش سوزی در کاه وکلش زمین های کشاورزی حاشیه تالاب به وقوع پیوست و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از ادامه یافتن و وارد شدن شعله های آتش به قسمت های تالاب میانگران پیشگیری شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه با بیان اینکه آتش سوزی عموماً توسط افراد محلی و کشاورزان صورت می گیرد، گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل کشت، برخی از کشاورزان شهرستان اقدام به آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی خود می کنند که گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آتش سوزی در تالاب میانگران ایذه

پایان آتش سوزی در تالاب میانگران ایذه