مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-12حوادث

1500 زن معتاد متجاهر در کشور داریم/هزار نفر آنها در تهران هستند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در کشور حدوداً 1500 نفر زن معتاد متجاهر شناسایی شدند و دارای شناسنامه هستند که هزار نفر از این زنان در پایتخت هستند.

- سردار مجید کریمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که از گذشته با آن مواجه هستیم همین خانم های معتاد متجاهر هستند که به صورت بی خانمان در سطح کشور حضور دارند.

وی افزود: این مشکل فقط مربوط به تهران نیست و در شهرهای دیگر هم معتاد متجاهر زن داریم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در طرح های جمع آوری با توجه به کمبود ظرفیت به خانم های معتاد متجاهر کمتر توجه شده است.

سردار کریمی گفت: ساماندهی این بانوان در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی قرار گرفته است و به ما این قول را داده اند که تا پایان سال حتماً مراکزی را برای نگهداری خانم های معتاد در اختیار ناجا قرار بدهند.

وی ادامه داد: در کشور حدوداً 1500 نفر زن معتاد متجاهر شناسایی شدند و دارای شناسنامه هستند که بنا بر اعلام رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، در این شهر هزار زن معتاد متجاهر داریم، یعنی هزار زن معتاد متجاهر در پایتخت است و 50 نفر دیگر در سایر شهرها هستند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان گفت: اینکه می گویم حدوداً به این دلیل است که ما برآورد چشمی نداریم و آمارها را از روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 زن معتاد متجاهر در کشور داریم/هزار نفر آنها در تهران هستند

1500 زن معتاد متجاهر در کشور داریم/هزار نفر آنها در تهران هستند