مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-12اقتصادي

تکمیل راه آهن دورود- خرم آباد- بروجرد به بیش از 2300 میلیارد نیاز دارد


مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی لرستان گفت: تکمیل پروژه راه آهن دورود- خرم آباد- بروجرد به اعتباری بیش از 2300 میلیارد تومان نیاز دارد.

- ایسنا/لرستان مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی لرستان گفت: تکمیل پروژه راه آهن دورود- خرم آباد- بروجرد به اعتباری بیش از 2300 میلیارد تومان نیاز دارد.

امیر شاهیوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: راه آهن دورود-خرم آباد-اندیمشک با هدف رفع گره ترافیکی (بار و مسافر) کریدور جنوب در محدوده دورود تا اندیمشک در سال 1392 در قالب قرارداد طرح و ساخت به قرارگاه خاتم الانبیا (ع) واگذار شد.

وی اضافه کرد: از اهداف مهم راه آهن مذکور عبور از شهرستان بروجرد جهت اتصال به راه آهن غرب کشور با هدف تکمیل کریدور جنوب به غرب و نهایتا اتصال به کشور عراق (عتبات عالیات) از طریق مرز خسروی بوده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه قرارداد اولیه پروژه 469 میلیارد تومان بوده که تاکنون 310 میلیارد تومان هزینه ساخت آن شده است، افزود: با پیگیری و درخواست مسئولین شهرستان بروجرد در سال گذشته و اتصال پروژه به شهرستان بروجرد که درنهایت جز اهداف از پیش تعیین شده طرح بود در قانون بودجه کشور قرار گرفت و محور به اسم راه آهن دورود-خرم آباد - اندیمشک و اتصال به بروجرد تغییر پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل راه آهن دورود- خرم آباد- بروجرد به بیش از 2300 میلیارد نیاز دارد

تکمیل راه آهن دورود- خرم آباد- بروجرد به بیش از 2300 میلیارد نیاز دارد