مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-12سياسي

مسلمانان راستین هرگز توهین به پیامبر اسلام(ص) را فراموش نخواهند کرد


مسببان و حامیان این رفتار داعش گونه و طالبانیسم غربی باید بدانند که توهین به پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) نه تنها توهین به دین مبین اسلام؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ انبیاء خورشیدهای تابان عالم بشریت هستند که هر کدام بخشی از رسالت عظیم انسان­سازی را دنبال کرده و چراغ هدایت بشر را در دست گرفته­اند.

دین مبین اسلام حرمتی عظیم برای یکایک ادیان ابراهیم و انبیاء و رسولان الهی قائل است و سراسر قرآن کریم، سرشار از تکریم و تعظیم این انوار قدسی است.

بار دیگر کینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان لیبرال دموکراسی غرب با بازنشر کاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند.

این توهین های رذیلانه و مکرر مجله موهن شارلی ابدو در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می گیرد که ناکارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان راستین هرگز توهین به پیامبر اسلام(ص) را فراموش نخواهند کرد

مسلمانان راستین هرگز توهین به پیامبر اسلام(ص) را فراموش نخواهند کرد