مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-12اقتصادي

عقیم و واکسینه کردن راه مواجهه با حیوانات رها است


سال هاست که شاهد گسترش تمایل به نگهداری حیوانات خانگی هستیم و در کنار آن شمار دامپزشکی‎ ها، فروشگاه ها و دلالی های حیوانات هم روز به روز افزایش یافته است؛ - ایسنا/فارس سال هاست که شاهد گسترش تمایل به نگهداری حیوانات خانگی هستیم و در کنار آن شمار دامپزشکی‎ ها، فروشگاه ها و دلالی های حیوانات هم روز به روز افزایش یافته است؛ اما بسیاری اعتقاد دارند اکثر کسانیکه تمایل به نگهداری حیوان خانگی دارند، قصدشان حمایتی نیست بلکه بیشتر به فکر خودشان هستند تا حیوان.

حمایت از حیوانات، صفتی ست که بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی برای خود بر گزیده اند، اما حامیان واقعی حیوانات، نشانه ها و خصوصیت های دیگری دارند، آنها حیوان را در بند نمی کنند، به زور دور نمی گردانند، لباس های فانتزی نمی پوشانند و برای تبختر با ماشین در خیابان ها چرخ نمی زنند یا با حیوانشان به پارک نمی روند و .

حامیان حیوان، به دنبال حمایت از حیوانات در برابر گرسنگی، تشنگی، آسیب جسمی و بیماری هستند و البته رهایی و آزادی آنها را می پسندند.

سگ ها بیشتر از سایر حیوانات، خانگی محسوب می شوند، اما در ایران، کمتر سگ ایرانی در خانه ای نگهداری می شود، آنچه دارندگان حیوان خانگی به دنبالش هستند، داشتن یک اسباب بازی، یک جانداری که اوقات فراغتشان و تنهایی شان را پر کنند، است، نه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقیم و واکسینه کردن راه مواجهه با حیوانات رها است

عقیم و واکسینه کردن راه مواجهه با حیوانات رها است