مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-12اقتصادي

از نرخ سرویس مدارس چه خبر؟


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نرخ مصوب برای ثبت نام هر دانش آموز در بیرجند 95 هزار تومان برای خودروهای اتوبوس و مینی بوس بوده که به این مبلغ 14 درصد هزینه های دیگر اضافه خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نرخ مصوب برای ثبت نام هر دانش آموز در بیرجند 95 هزار تومان برای خودروهای اتوبوس و مینی بوس بوده که به این مبلغ 14 درصد هزینه های دیگر اضافه خواهد شد.

سید محمد رضوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نرخ نامه سرویس مدارس در هر شهرستان متفاوت بوده و خانواده ها باید اطلاعات لازم را در این خصوص کسب کنند.

وی افزود: تعرفه ثبت نام سرویس مدارس توسط شورای شهر و اداره آموزش و پرورش به شرکت های حخمل و نقلی ابلاغ می شود که باید در اختیار والدین قرار گیرد.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه اخذ هرگونه هزینه اضافی از والدین پیگرد قانونی دارد، بیان کرد: رانندگان باید ضدعفونی هر روزه وسایل نقلیه را در اولویت قرار دهند.

رضوی ادامه داد: نرخ مصوب برای ثبت نام هر دانش آموز در بیرجند 95 هزار تومان برای خودروهای اتوبوس و مینی بوس بوده که به این مبلغ 14 درصد حق پیمانکار و کارگروه مدرسه اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نرخ سرویس مدارس چه خبر؟

از نرخ سرویس مدارس چه خبر؟