مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-12سياسي

خانه موزه رییس جمهور به روی عموم بسته شد


خانه موزه شهید رجایی به دلایل نامعلوم تعطیل شده و امکان بازدید عموم از این مکان فرهنگی و میراثی وجود ندارد، مسوولان میراث فرهنگی می گویند متولی این مجموعه نیستیم ولی احتمالا نبود ایمنی باعث تعطیلی شده است.

- خبرگزاری فارس، فائزه نجارزادگان:  شهید محمدعلی رجایی امروز یکی از نام آورترین افراد در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی محسوب می شود، رییس جمهوری که از دستفروشی در محله شوش بر مسند ریاست جمهوری رسید و 29 روز بعد از انتصابش به عنوان رییس جمهور در دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

محمدعلی رجایی 11 مرداد 1360 به عنوان رییس جمهور ایران انتخاب شد و هر چند که مدت فعالیت وی به عنوان رییس جمهور چندان طول نکشید ولی ساده زیستی و اقدامات وی در همین مدت کوتاه زبانزد خاص و عام است.

محمدعلی رجایی در میدان شهدای تهران، خیابان مجاهدین اسلام به سمت بهارستان سکونت داشت  و حدود 13 سال پس از شهادت آن خانه محل سکونتش تبدیل به موزه شد که هر ساله تعداد زیادی از ایرانی ها از این خانه موزه، دیدن می کنند.

البته همسر و فرزندان محمدعلی رجایی 13 سال پس از شهادت محمدعلی رجایی در این خانه زندگی می کردند ولی پس از آن، خانه ثبت ملی شد و به عنوان موزه شهید محمدعلی رجایی مورد استفاده قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه موزه رییس جمهور به روی عموم بسته شد

خانه موزه رییس جمهور به روی عموم بسته شد