مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-12اقتصادي

تمام مطالبات پرستاران تا آخر هفته آینده پرداخت می شود


دبیر کل خانه پرستاردرباره معوقات پرستاران گفت: سخنگوی دولت روز سه شنبه 18 شهریورماه اعلام کرده است که معوقات پرستاران تا آخر هفته آینده پرداخت می شود.

- محمد شریفی مقدم، دبیر کل خانه پرستار در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره معوقات پرستاران گفت: سخنگوی دولت روز سه شنبه 18 شهریور ماه اعلام کرده است که معوقات پرستاران تا آخر هفته آینده پرداخت و این مبلغ به صفرمی رسد.

دبیر کل خانه پرستار ضمن تقدیر از فداکاری های کادر درمان به ویژه پرستاران در روزهای به کمتر از 1 رسید و هم اکنون به دلیل آمار بالای پرستاران مبتلا به این ویروس، با کاهش بیشتر تعداد پرستاران مواجه هستیم.

وی درباره استخدام پرستاران جدید گفت: طبق توافق صورت گرفته بین کمیسیون بهداشت، سازمان مدیریت و وزارت بهداشت در سال 97، استخدام سالانه 10 هزار پرستار تصویب شد.

سال 98 آزمونی در این راستا برگزار شد که 4 هزار پرستار موفق به گذراندن آن شدند و این پرستاران، امسال وارد کادر درمانی شده اند.

دبیرکل خانه پرستار با اشاره به کمبود شدید نیرو در بخش پرستاری اظهار داشت: با حدود 150 هزار نفر کمبود نیرو مواجه هستیم و 4 هزار نفر نیروی تازه نفس به سختی این کمبود را جبران می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مطالبات پرستاران تا آخر هفته آینده پرداخت می شود

تمام مطالبات پرستاران تا آخر هفته آینده پرداخت می شود