مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-12سياسي

اجرای طرح مطالعاتی گردشگری سد آبی چیتاب


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح مطالعاتی گردشگری سد آبی چیتاب از برنامه های مهم این اداره کل در سال 99 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی به همراه بخشدار کبگیان و رییس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد در دیدار با امام جمعه چیتاب،با بیان اینکه ظرفیت های ناشناخته گردشگری در روستاهای بخش کبگیان با هدف جذب سرمایه گذار بیشتر معرفی می شود، اظهار کرد:  اجرای طرح مطالعاتی گردشگری سد آبی چیتاب از برنامه های مهم این اداره کل در سال 99 است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت گردشگری در بخش کبگیان شهرستان بویراحمد، گفت:  زیرساخت های گردشگری در مناطق گردشگرپذیر بخش کبگیان تقویت می شود.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت روستاهای بخش کبگیان در تولیدات صنایع دستی،تصریح کرد:  آمادگی کامل در این اداره کل  برای حمایت از هنرمندان جهت ایجاد کارگاه تولیدی صنایع دستی از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صناع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  امام جمعه محترم بخش کبگیان در تربیون های مقدس نماز جمعه مردم را جهت استفاده از تسهیلات اشتغال زایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی آگاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مطالعاتی گردشگری سد آبی چیتاب

اجرای طرح مطالعاتی گردشگری سد آبی چیتاب