مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-12ورزشي

تغییرات بی رویه از دلایل تزلزل ثبات تیم های نفتی فوتبال خوزستان


یک دکترای مدیریت ورزش، تغییرات بی رویه و غیرورزشی در تیم های نفتی خوزستان را از دلایل تزلزل در ثبات تیم های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان دانست.

- ایسنا/خوزستان یک دکترای مدیریت ورزش، تغییرات بی رویه و غیرورزشی در تیم های نفتی خوزستان را از دلایل تزلزل در ثبات تیم های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان دانست.

جواد زرگانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری خوزستان در فوتبال کشور، اظهارکرد: تیم های خوزستانی در فصل گذشته لیگ برتر با بازی های خوبی که از خود ارائه دادند همه فوتبال دوستان را امیدوار کردند و در حال حاضر نیز فولاد تنها باشگاه خوزستانی است که یک ساختار حرفه ای در فوتبال کشور دارد و از لحاظ مدیریتی و کار در رده های پایه، دارای ثبات و برنامه است و این باشگاه می تواند به تنهایی پیش آهنگ حرکت رو به جلو فوتبال خوزستان است.

وی درباره تغییرات هر ساله در باشگاه های نفتی خوزستان نیز گفت: تغییرات بی رویه و غیر ورزشی سبب شده که ثبات تیمی در نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان متزلزل شود.

همه کارشناسان نیز در این زمینه اتفاق نظر دارند که این دو باشگاه پرطرفدار در سال های اخیر آسیب های زیادی از بُعد مدیریتی و حضور افراد غیرمتخصص دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات بی رویه از دلایل تزلزل ثبات تیم های نفتی فوتبال خوزستان

تغییرات بی رویه از دلایل تزلزل ثبات تیم های نفتی فوتبال خوزستان