مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-12بين الملل

ماجرای کراوات اصفهانیِ دیپلمات سوییسی


وزیر امور خارجه سوییس در دیدار اخیر خود با رییس جمهور ایران، از هدیه خاصی که اصفهانی ها به او داده بودند رونمایی کرد: «یک کراوات»؛ اما چرا اصفهانی ها این هدیه را به «ایگنازیو کاسیس» دادند و هنرمند طراح آن چه کسی بود؟ - ایسنا/اصفهان وزیر امور خارجه سوییس در دیدار اخیر خود با رییس جمهور ایران، از هدیه خاصی که اصفهانی ها به او داده بودند رونمایی کرد: یک کراوات ؛ اما چرا اصفهانی ها این هدیه را به ایگنازیو کاسیس دادند و هنرمند طراح آن چه کسی بود؟ مهیار امینی، مالک هتلی که طی سفر وزیر امور خارجه سوییس، پذیرای ایگنازیو کاسیس و همسر او بوده به ایسنا می گوید: همان طور که برای مراجع قانونی نیز توضیح داده ام، علت انتخاب هتل ما توسط وزیر امور خارجه سوییس نه به واسطه رانت شکل گرفت و نه رابطه، بلکه تنها و تنها به خاطر خدماتی بود که هم سطح با تراز بین المللی در این مکان ارائه می دادیم.

او خاطر نشان می کند: من به تازگی متوجه شدم که یک سال پیش دبیر اول سفارت سوییس به هتل ما آمده و از همان زمان این مکان را از نظر ایمنی و خدمات مورد ارزیابی قرار داده است.

از دو ماه پیش هم که سفر آقای کاسیس به اصفهان قطعی شد آن ها برای رزرو مکان با ما مذاکره کردند و خوشحالم که توانستیم با ارائه خدمات تشریفاتی ویژه که حاصل بهره گیری از دانش و تخصص استادانی مانند ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کراوات اصفهانیِ دیپلمات سوییسی

ماجرای کراوات اصفهانیِ دیپلمات سوییسی