مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-12سياسي

برخورد با شهرداری هایی که فرایند مدیریت پسماند خود را اصلاح نکنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه محیط زیست و شهرداری ها باید در فضای تعاملی موضوعات خود را حل و فصل کنند، گفت: اگر پس از اخطار و اقناع، - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه محیط زیست و شهرداری ها باید در فضای تعاملی موضوعات خود را حل و فصل کنند، گفت: اگر پس از اخطار و اقناع، شهرداری ها فرایندهای غلط خود را در مدیریت پسماند اصلاح نکردند برابر قوانین با آنها برخورد خواهد شد.

محمد تقی زاده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح عملکرد شهرداری های استان تهران در حوزه مدیریت پسماند و بروز تخلف در این حوزه، افزود: به استناد قانون پسماند جمع آوری زباله در سطح شهرها توسط شهرداری ها باید با رعایت ضوابط زیست محیطی و بهداشتی انجام شود.

بر همین اساس در استان تهران تاکید بر این است که شهرداری ها تلاش کنند در فرایند مدیریت پسماند از جمع آوری و انتقال تا کاهش حجم زباله ها را انجام دهند.

وی افزود: یکی از راهکارهای کاهش حجم زباله ها قرارگیری تفکیک از مبدا در دستور کار شهرداری ها است؛ بی تردید این کاهش زباله ها فوایدی چون کاهش هزینه ها و جبران بخشی از هزینه های جمع اوری و انتقال را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با شهرداری هایی که فرایند مدیریت پسماند خود را اصلاح نکنند

برخورد با شهرداری هایی که فرایند مدیریت پسماند خود را اصلاح نکنند