مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-12اقتصادي

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل آسیب دیده در آذربایجان غربی


سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: سهم استان از تسهیلات کرونا بیش از 1200 میلیارد تومان است.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: سهم استان از تسهیلات کرونا بیش از 1200 میلیارد تومان است.

آمیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعات احصایی ادار کار از سازمان تامین اجتماعی، یک هزار و 203 میلیارد تومان اعتبار آذربایجان غربی از تسهیلات کرونا است، افزود: تاکنون متقاضی برای دریافت 280 میلیارد تومان از سهمیه در سامانه کارا اطلاعات خود را ثبت کرده اند و 80 میلیارد تومان از این تسهیلات نیز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مشمولین می توانند با تکمیل اطلاعات ظرف مدت یک هفته از تسهیلات بهره مند شوند، افزود: این تسهیلات با نرخ بهره بانکی 12 درصد و تقسیط 24 ماهه با سه ماه تنفس در پرداخت، ارائه می شود.

آمیان با بیان اینکه به ازای هر نفر خویش فرما 6 تا 8 میلیون تومان،بنگاه های اقتصادی آسیب دیده فعال به ازای هرنفر شاغل 12 میلیون تومان و بنگاه هایی که به اجبار توسط دولت تعطیل شده اند به ازای هر شاغل 16 میلیون تومان از این تسهیلات می توانند بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات تا آخر شهریور ماه سال جاری اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل آسیب دیده در آذربایجان غربی

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل آسیب دیده در آذربایجان غربی