مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-12فرهنگي

محفل شعرخوانی شاعران ایرانی و فارسی سرایان غیرایرانی/ پای «شهریار» در میان است!


در آستانه روز شعر و ادب، محفل شعرخوانی شاعران ایرانی و فارسی سرایان غیرایرانی با پیام نوه اقبال لاهوری و رییس موسسه ادبی دبستان اقبال پاکستان برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس به همت خانه کتاب و ادبیات ایران، محفل شعرخوانی شاعران فارسی زبان ایرانی و  غیرایرانی برگزار می شود.

بهروز جلالی، مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی با اعلام این خبر گفت: طی برنامه ریزی انجام شده، جمعی از شاعران نام دار ایرانی و شاعران فارسی زبان غیرایرانی در محفلی گردهم آمده و به مناسبت روز شعر و ادب فارسی شعرخوانی خواهند کرد.

وی در این باره افزود: این رویداد حاصل همکاری این دفتر با انجمن ادبی اقبال لاهوری است که به دبیری سیداحمد حسینی، شاعر پاکستانی (متخلص به احمد شهریار) برگزار می شود.

این انجمن به تازگی در برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل ضرورت رعایت فاصله اجتماعی متاسفانه در این برنامه افتخار میزبانی حضوری دوست داران شعر و ادب از ما سلب شده، بنابراین علاقه مندان می توانند از طریق شبکه های اجتماعی که متعاقباْ از سوی روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام می شود، این رویداد را تماشا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل شعرخوانی شاعران ایرانی و فارسی سرایان غیرایرانی/ پای «شهریار» در میان است!

محفل شعرخوانی شاعران ایرانی و فارسی سرایان غیرایرانی/ پای «شهریار» در میان است!