مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 00:102020-09-11پزشكي

محققان: کارکنان خدماتی بیش از پزشکان مبتلا به کرونا می شوند


طبق مطالعه صورت گرفته از چندین بیمارستان در اوج بیماری همه گیر کرونا، پزشکان مراقبت های ویژه به احتمال زیاد کمتر از کارکنان خدماتی و سایر نیروهای کادر درمان به کووید 19 مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی تی جی ان، طبق مطالعه صورت گرفته از چندین بیمارستان انگلیسی در اوج بیماری همه گیر کرونا، پزشکان مراقبت های ویژه به احتمال زیاد کمتر از کارکنان خدماتی و سایر نیروهای کادر درمان به کووید 19 مبتلا شده اند.

  این تحقیق همچنین نشان داد که احتمال آلوده شدن افراد از نژاد سیاه پوست، آسیایی و اقلیت تقریباً دو برابر همکاران سفیدپوست است.

این مطالعه چندین پژوهش قبل را که نشان می داد نژاد، درآمد و تخصیص تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) باعث ایجاد تفاوت در ابتلا به ویروس مذکور می شود، تأیید می کند.

به گفته محققان، تفاوت در ابتلای پزشکان مشغول در بخش ویژه و سایر افراد می تواند به این دلیل باشد افرادی که در واحدهای درمانی فشرده (ITU) کار می کنند برای بالاترین سطح  مراقبتی مانند ماسک و سایر تجهیزات محافظ در اولویت قرار دارند.

الکس ریشتر، نویسنده ارشد این مطالعه و استاد ایمونولوژی در دانشگاه بیرمنگام می گوید: در بیمارستان بخشی از افراد به میزان زیادی در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان: کارکنان خدماتی بیش از پزشکان مبتلا به کرونا می شوند

محققان: کارکنان خدماتی بیش از پزشکان مبتلا به کرونا می شوند