مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 20:402020-09-11اقتصادي

سهمیه سوخت مرزنشینان در بورس عرضه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد جعفر کبیری معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در پاسخ به اینکه تاکنون چه تعدادی از شرکت های تعاونی سهامی عام تشکیل شده اند، - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل 21 شرکت تعاونی سهامی عام در کشور خبرداد که برخی از آن ها وارد بورس شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمد جعفر کبیری معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در پاسخ به اینکه تاکنون چه تعدادی از شرکت های تعاونی سهامی عام تشکیل شده اند، گفت: تاکنون 21 شرکت سهامی عام تعاونی تشکیل شده و تعدادی از آنها حتی وارد بورس شده اند و برخی نیز در آستانه ورود به بازار سرمایه قرار دارند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد اشتغال مرزنشینان در قالب شرکت های تعاونی و جلوگیری از پدیده هایی مانند کولبری گفت: کاری که برای اشتغال مرزنشینان انجام می دهیم، قرار شده است سهمیه سوخت مرزنشینان که از طرف دولت در اختیار آنها قرار داده می شود.

کبیری همچنین اعلام کرد: به دنبال این هستیم از طریق مذاکره با وزارت کشور و وزارت نفت زمینه ای فراهم کنیم.

سهمیه سوخت مرزنشینان به صورت تجمیعی از طریق بورس انرژی به فروش برسانیم و از محل سود آن پروژه های عمرانی برای مرزنشینان و همچنین پروژه های اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سوخت مرزنشینان در بورس عرضه می شود

سهمیه سوخت مرزنشینان در بورس عرضه می شود