مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 20:052020-09-11اقتصادي

کمک خیرین به یک هزار و 660مددجوی زنجانی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان کمک های 350 خیر را به مراکز بهزیستی نزدیک به 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کمک های جمع آوری شده به دست بیش از هزار و 660 نفر از مددجویان رسیده است.

- هیأت همدلیمحمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کمک چشمگیر مردم خیر زنجان به مددجویان بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: از آغاز پویش ایران همدل مبلغ 14 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی و غیردولتی جمع آوری شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان پویش ایران همدل را در راستای ایجاد همدلی و هدایت نیات خیر به سوی کمک به اقشار آسیب پذیر، نیازمند و جامعه هدف بهزیستی برشمرد و از خیرین زنجانی به دلیل حضور همیشگی برای رفع مشکلات مددجویان تقدیر کرد و اظهار داشت: این کمک ها از عید غدیر خم تا پایان دهه اول محرم جمع آوری شده است.

وی بیشترین کمک های جمع آوری شده را از شهرستان های زنجان و خدابنده معرفی کرد و افزود: میزان کمک های جمع آوری شده نشان دهنده اعتماد مردم به بهزیستی و مراکز تحت پوشش است.

محمدی قیداری از کمک 10 میلیارد ریالی خیرین به صورت نقدی و غیرنقدی به بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: این کمک ها توسط 340 خیر به بهزیستی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک خیرین به یک هزار و 660مددجوی زنجانی

کمک خیرین به یک هزار و 660مددجوی زنجانی