مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 16:152020-09-11سياسي

مسلمان روی اشتراکات خود تاکید کنند


مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امروز بیش از همه چیز باید به وحدت اهمیت بدهیم، گفت: مسلمانان باید به حبل وحدت چنگ بزنند و مشترکات را مورد تاکید قرار دهند.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امروز بیش از همه چیز باید به وحدت اهمیت بدهیم، گفت: مسلمانان باید به حبل وحدت چنگ بزنند و مشترکات را مورد تاکید قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان امروز در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی کلام که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مسلمانان باید به حبل وحدت چنگ بزنند و مشترکات را مورد تاکید قرار دهند.

وی افزود: امروز بیش از همه چیز باید به وحدت اهمیت بدهیم، قرآن مجید می فرماید: واعتصموا بحبل الله جمیعا، به حبل الله چنگ بزنید؛ نمی گوید به قرآن و نمی گوید به اسلام، نکته اش این است که می خواهد بگوید که جمعیت متفرق بسان کسی است که در میان چاه قرار گرفته است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: در کشوری که داعیه تمدن دارد، قرآن شریف را می سوزاند، قرآنی که همه محققین عالم، دانشمندان عالم چه مسلمان و چه غیرمسلمان، همه آن را تمجید می کنند، برای ایجاد بحران، قرآن را می سوزانند، تعقل را ببینید و جهالت را ببینید در چنین شرایطی ما باید به مسائل کلامی اهمیت بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمان روی اشتراکات خود تاکید کنند

مسلمان روی اشتراکات خود تاکید کنند