مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-11سياسي

نظارت 502 بازرس بر روند برگزاری انتخابات کرمانشاه


رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در مجموع 502 بازرس در استان کرمانشاه بر روند انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین کریمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در ستاد انتخابات استان برگزار شد، به روند قانونی برگزاری انتخابات در کشور اشاره و اظهار کرد: مسئولیت صحت این دوره از انتخابات با وزارت کشور است که توسط هیأت بازرسی در هر استان تأیید می شود.

وی با اشاره به بالا رفتن مشارکت مردم در ساعات پایانی رأی گیری، بیان کرد: برای هر صندوق سیار یک بازرس و هر سه صندوق ثابت یک بازرس در نظر گرفته شده است، همچنین با تشخیص فرماندار و هیأت بازرسی شهرستان ها، یک بازرس تا پایان مهلت رأی گیری بر روند رأی گیری در شعب حساس حضور دارد.

کریمی با بیان اینکه در هر حوزه انتخابیه یک سربازرس و بازرس ویژه صحت و سلامت انتخابات را نظارت کردند، اظهار کرد: 320 بازرس در شهر کرمانشاه، 127 بازرس در اسلام آبادغرب و 55 بازرس در دالاهو مستقر هستند که در مجموع 502 بازرس در استان بر روند انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت کردند.

رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: با مدیریت خوب ستاد انتخابات استان و همکاری هیأت های نظارت با هیأت های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 502 بازرس بر روند برگزاری انتخابات کرمانشاه

نظارت 502 بازرس بر روند برگزاری انتخابات کرمانشاه