مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-11دانش

آموزش دانشجویان پیام نور با سیستم الکترونیکی LMS


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه آموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور الکترونیکی است گفت: دانشجویان از طریق سیستم LMS دروس را دریافت می کنند.

- صفی الله صفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: زیرساخت برگزاری کلاس های الکترونیک در دانشگاه پیام نور وجود دارد و این ترم نیز به تشخیص هیات امنای دانشگاه کلاس ها الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان در حال انتخاب واحد هستند گفت: از اول مهرماه کلاس ها الکترونیکی و آنلاین برگزار می شود.

رییس دانشگاه پیام نور همدان خاطرنشان کرد: ویژگی این شیوه آموزش این است که کلاس ها حالت حضوری دارد و مباحث کتاب ها نیز در سامانه ذخیره شده و دانشجو بعدها می تواند به صورت آفلاین از آن استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه کلاس های الکترونیکی با مجازی متفاوت است تصریح کرد: کلاس های محازی از طریق پیام رسان ها است اما دانشگاه پیام نور مجهز به سیستم LMS است و دروس از این طریق ارائه می شود.

صفایی با بیان اینکه مرکز کنترل سیستم الکترونیکی در واحد همدان مستقر است گفت: تمام دانشجویان پیام نور سراسر استان و دانشجویان واحدهای پیام نور منطقه 4 که شامل استان های قزوین و مرکزی است نیز می توانند از این سیستم استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دانشجویان پیام نور با سیستم الکترونیکی LMS

آموزش دانشجویان پیام نور با سیستم الکترونیکی LMS