مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-11سياسي

بعضی ستاد انتخاباتی آمریکا را در ایران دایر کرده اند


عده ای در کشورمان برای حکومت بعدی آمریکا ستاد انتخاباتی را از همین الآن زده اند، آنان که هنوز دل به جهان غرب دوخته اند و فکر می کنند اگر پالان را بر حیوان دیگری بگذارند گشایش برای ایران به وجود می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه باغ بهادران اظهار کرد: می دانیم حدود 35 سال بعد از شهادت امام حسین(ع) امام سجاد(ع) امامت امت را به عهده داشتند در این 35 سال در همان اوائل آن چنان خفقانی به پا کردند که شیعه نمی توانست بر عقاید خود در کنار امام بماند به طوری که خود امام سجاد(ع) فرمودند که در تمام مکّه و مدینه 20 نفر وجود ندارند که ما را واقعاً دوست داشته باشند.

امام جمعه باغبهادران خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات امام سجاد(ع) برای تنفر از طاغوت احیای دین و مبارزه با طاغوت در قالب عزاداری و گریه برای شهادت امام حسین(ع) و نگه داشتن روحیه تنفر از دشمنان و ارتباط معنوی با حجت خدا که امروزه می بینیم، همین امر باعث شد تا آزادگان جهان با همین توسلات حول محور امام حسین(ع) در مقابل ظلم و تجاوز ایستادگی کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متذکر شد: جنگ قدرت در آمریکا بالاگرفته است و گویا همان توطئه ای که برای ایران کلید زدند خودشان بر سرخودشان دارند درمی آورند چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی ستاد انتخاباتی آمریکا را در ایران دایر کرده اند

بعضی ستاد انتخاباتی آمریکا را در ایران دایر کرده اند