مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 11:102020-09-11سياسي

تخلف انتخاباتی گزارش نشده است/ احتمالا نتایج «نیمه شب» اعلام شود


دبیر با بیان اینکه میزان مشارکت در حد انتظار بوده است، در خصوص ساعت اعلام نتایج قطعی انتخابات، اظهار کرد: این موضوع بستگی به میزان مشارکت و سرعت کار دارد و نمی توان زمان دقیقی در این خصوص اعلام کرد، - بهرام سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص شرایط برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: روند انتخابات الحمدالله به خوبی در حال انجام است و تا این لحظه مشکل خاصی در این خصوص گزارش نشده است.

وی افزود: بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور، زمان فعالیت شعب اخذ رای 10 ساعت (8 صبح تا 18 عصر) اعلام شده است و فعلاً تصمیمی در خصوص افزایش ساعت رای گیری اتخاذ نشده است، هرچند فعلاً تصمیم بر این است که انتهای ساعت رای گیری همان 18 عصر باشد.

دبیر ستاد انتخابات استان در خصوص تخلفات احتمالی نیز گفت: گزارش در خصوص خرید و فروش رای و موارد از این دست به دست ما نرسیده است و روند عادی انتخابات در حال انجام است.

سلیمانی با بیان اینکه میزان مشارکت در حد انتظار بوده است، در خصوص ساعت اعلام نتایج قطعی انتخابات، اظهار کرد: این موضوع بستگی به میزان مشارکت و سرعت کار دارد و نمی توان زمان دقیقی در این خصوص اعلام کرد، اما پیش بینی می شود که کار شمارش آرا و اعلام نتایج تا نیمه شب به طول بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف انتخاباتی گزارش نشده است/ احتمالا نتایج «نیمه شب» اعلام شود

تخلف انتخاباتی گزارش نشده است/ احتمالا نتایج «نیمه شب» اعلام شود