مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-11سياسي

دل خوشی به سیاست گذاری های غرب یعنی سوختن فرصت های داخلی


امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه دل خوش کردن به سیاست گذاری دولت های غربی یعنی سوخت کردن فرصت های داخلی بیان کرد: برای رفع مشکل اقتصادی که روز بروز سخت تر می شود و بی ثباتی و گرانی و تورم بی سابقه کمر مردم را شکسته با اتکا به نیروی انسانی و سرمایه داخلی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام شیطانی و خبیثانه نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) اظهار کرد: این عمل وقیحانه نشانه درماندگی و یأس استکبار جهانی در مقابله با موج اسلام خواهی به منظور عقده گشایی و شکست های پی درپی خود در نهضت مقاومت است.

وی با بیان اینکه دوران حکومت صهیون دیگر به پایان خود رسیده است، گفت: اسراییل به نهایت ضعف و استیصال رسیده و در جریان نقشه معامله قرن و با عادی سازی روابط امارات با اسراییل نیز نه تنها به نیات شوم خود نمی رسد بلکه نابودی و سقوط  این رژیم نزدیک است.

امام جمعه صومعه سرا با اذعان به اینکه صحنه سیاسی انتخابات آمریکا، سیاست خصمانه آن را با ایران تغییر  نخواهد داد، تصریح کرد: شروع مبارزات انتخاباتی در آمریکا بین جمهوری خواهان و دموکرات ها، برخی ها را در داخل کشور امیدوار نکند و گمان نبرند، اگر دموکرات ها پیروز شوند آمریکا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل خوشی به سیاست گذاری های غرب یعنی سوختن فرصت های داخلی

دل خوشی به سیاست گذاری های غرب یعنی سوختن فرصت های داخلی