مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-11اجتماعي

دردسرهای سال تحصیلی در سایه کرونا/ چه ایراداتی بر شبکه «شاد» وارد است؟


باتوجه به وجود ویروس کرونا و آغاز سال تحصیلی ، دردسرهای زیادی برای مردم بوجود آورده است و به نظر می رسد شبکه شاد آموزش و پرورش با مشکلات جدی مواجه باشد.

- خبرگزاری فارس- شهرستان کنگان، صلاح خنافره: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ترس و دلهره عجیبی در بین مردم و به ویژه دانش آموزان ایجاد کرده است، این ویروس امسال سختی های زیادی برای مردم ایجاد کرده و باعث شده برخی از خانواده از ترس این ویروس حتی به این فکر افتادند که فرزند خود را تا زمانیکه ریشه این ویروس از بین نرفته است به مدرسه نفرستند.

مدارس امسال با حس و حال عجیب و کاملا متفاوتی باز شدند و دانش آموزان مثل سال های قبل با خوشحالی و شادابی به استقبال آن ها نرفتند، امسال خانه دوم دانش آموزان جای بغل کردن دوستان قدیمی و یا بازی های کودکانه نیست، امسال هرچقدر دوستان و همکلاسی های قدیمی را بیشتر دوست داشته باشید باید فاصله خود را به آن ها بیشتر کرده تا سلامتی آن ها به خطر نیفتد، امسال تحصیل کردن به سمت و سوی فضای مجازی هدایت شده و این امر علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد.

هرچند شیوه آموزش مجازی، محصلان را در مسیر جدیدی در حوزه آموزش قرار داده است، اما ضعف در زیرساخت های آموزش مجازی در کشور کار را بر خانواده ها، معلمان و دانش آموزان سخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای سال تحصیلی در سایه کرونا/ چه ایراداتی بر شبکه «شاد» وارد است؟

دردسرهای سال تحصیلی در سایه کرونا/ چه ایراداتی بر شبکه «شاد» وارد است؟