مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-11فرهنگي

ماجرای بستنی فروشی جوانی های «شهریار»


اردشیر رستمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سیر تاریخی زندگی من در 10سالگی با بستنی فروشی ام در تبریز آغاز شد و یک یونولیت کوچک داشتم که 20 بستنی بیشتر در آن جا نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، اردشیر رستمی که مهمان منصور ضابطیان در برنامه پنجشنبه جمعه بود، شب گذشته در این برنامه گفت: دوست دارم به جای استفاده از عناوینی مثل کاریکاتوریست، بازیگر، مجسمه ساز و.

فقط سعی کنم خودم باشم و هیچ اسمی روی خودم نمی گذارم.

به قول آندره ژید قهرمان های بسیاری پشت درهای زمان ایستاده اند تا در آثار شما به دنیا بیایند ولی شما با نگاه تاریخی تان به هنر و ادبیات مانع از به دنیا آمدن شان می شوید.

وی افزود: من هم نمی خواهم به خود نگاه تاریخی داشته باشم و بگویم یک کاریکاتوریست هستم یا یک نقاش! من هیچ کدام از اینها نیستم و همه آنها هستم.

من اردشیر رستمی هستم! بازیگر نقش شهریار با بیان اینکه سیر تاریخی زندگی من در 10سالگی با بستنی فروشی ام در تبریز آغاز شد، تاکید کرد: یک یونولیت کوچک داشتم که 20 بستنی بیشتر در آن جا نمی شد و در رقابت با بستنی فروشی بودم که انواع و اقسام بستنی ها را داشت و بچه ها بیشتر دوست داشتند از او خرید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بستنی فروشی جوانی های «شهریار»

ماجرای بستنی فروشی جوانی های «شهریار»