مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-11اقتصادي

51 درصد سهام نیروگاه ها در اختیار دولت باقی می ماند


مدیرعامل شرکت برق حرارتی با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای واگذاری نیروگاه ها به صورت هلدینگ، گفت: با اجرای این برنامه تنها 49 درصد سهام نیروگاه ها واگذار و تا انتها 51 درصد این سهام در اختیار دولت باقی خواهد ماند.

- مدیرعامل شرکت برق حرارتی با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای واگذاری نیروگاه ها به صورت هلدینگ، گفت: با اجرای این برنامه تنها 49 درصد سهام نیروگاه ها واگذار و تا انتها 51 درصد این سهام در اختیار دولت باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن طرزطلب روز پنجشنبه در نشست با نمایندگان کارگران نیروگاه رامین اهواز با اشاره به نقش مهم نیروگاه رامین در تامین برق پایدار استان خوزستان، گفت: این مجموعه به عنوان یکی از نیروگاه های قدیمی کشور وظیفه تامین برق 40 درصد استان خوزستان را بر عهده دارد.

وی با اشاره به طرح مسئله واگذاری نیروگاه رامین اهواز به بخش خصوصی و نگرانی های پیش آمده برای کارکنان نیروگاه، گفت: بر اساس اصل 44 و تکالیف صورت گرفته از سوی نظام بایستی شرکت برق حرارتی به عنوان یک دستگاه دولتی 80 درصد تاسیسات تولید خود را به بخش خصوصی واگذار کند.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی یادآور شد: بر اساس تکالیف موجود بایستی 11 هزار مگاوات از مجموعه نیروگاه های برق حرارتی به سازمان خصوصی سازی معرفی می شد که در بازه زمانی سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 درصد سهام نیروگاه ها در اختیار دولت باقی می ماند

51 درصد سهام نیروگاه ها در اختیار دولت باقی می ماند