مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-11فرهنگي

آقاخانی: نمایش «پاندمی کرونا»به اجرا می رسد/ تئاتر مظلوم نباید تعطیل شود


ایوب آقاخانی، کارگردان تئاتر عنوان کرد: تمام تلاشم این بود که در این ایام وقتم را به بطالت نگذرانم و خوشحالم که اولین نفری هستم که به طور جدی نمایشی درباره پاندمی کرونا را در دست نگارش دارم و به زودی به نتیجه خواهم رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، این روزها که بعد از گذشته چندین ماه از شرایط اضراری کرونا در کشور و جهان شاهد نیمه تعطیل و رکود تئاتر در ایران بودیم خیلی از هنرمندان را می بینیم که در این ایام در قرنطینه و غیر قرنطینه اجازه نداده اند که تئاتر از رونق بیافتد و به هر شکلی که شده شرایط کار کردن را برای خود فراهم کردند به جای اینکه مدام از شرایط نامناسب تئاتر و دیگر هنرها بنالند و از ندانم کاری مسئولان صحبت کنند اما به فعالیت خود ادامه دادند.

یکی از این هنرمندان ایوب اقاخانی است که هر ساله اجراهای زیادی را در سالن های مختلف تهران چه در عرصه بازیگری و چه کارگردانی انجام میداد اما در این شرایط میبینیم که هنوز هم دست از کار نکشیده و به فعالیت های پژوهشی و تولیدی و نگارشی دست زده است.

در ارتباط با فعالیت های کاری ایوب آقاخانی در این چند ماه به گفت وگو مشروح با او نشستیم و نظرش را درباره تغییر نوع نگرش و نحوه کار تئاتر در بخش های مختلف پرسیدیم که در ادامه می خوانیم: *آقای آقاخانی لطفا بفرمایید در ایام قرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاخانی: نمایش «پاندمی کرونا»به اجرا می رسد/ تئاتر مظلوم نباید تعطیل شود

آقاخانی: نمایش «پاندمی کرونا»به اجرا می رسد/ تئاتر مظلوم نباید تعطیل شود