مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-11سياسي

جسارت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) نتیجه بی هویتی زیر چتر آزادی است


در روزنامه فرانسوی تحت عنوان آزادی بیان به نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله جسارت می کنند که این کار نتیجه بی هویتی است که زیر چتر آزادی بیان چنین اقدامات خبیثانه ای انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار مسئولین دفاتر سیاسی اجتماعی مراکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان علیه السلام و خوش آمدگویی به حضار ابراز داشت: علم آموزی و تهذیب دو بال مهم در حرکت روحانیت است و ما باید از این ظرفیت عظیم حوزوی به بهترین وجه استفاده کنیم.

نائب رییس جامعه مدرسین با اشاره به خدمات طلاب جهادی در جامعه ابراز داشت: ما به وجود شما طلاب انقلابی و جهادی می بالیم که در این آزمون بزرگ و فراگیری ویروس منحوس کرونا و دیگر حوادث سربلند بیرون آمدید و برگ زرین دیگری در عرصه خدمت رسانی به مردم رقم زدید که هیچ گاه از خاطره ها فراموش نخواهد شد و البته این یک قدم بزرگ است و نباید جهاد اکبر که جهاد با نفس است از یاد برده شود.

چرا که اگر کسی می خواهد رهبر و علمدار جامعه باشد باید از خودش شروع کند تا بتواند جامعه را رهبری کند تا به سرمنزل مقصود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) نتیجه بی هویتی زیر چتر آزادی است

جسارت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) نتیجه بی هویتی زیر چتر آزادی است