مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-11سياسي

بیانیه مدرسه دینی اهل سنت قشم در پی اهانت به ساحت رسول الله(ص)


مدرسه علوم دینی صالحیه اهل سنت رمکان جزیره قشم با صدور بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس خاتم الانبیا(ص) و به آتش کشیدن کلام الله مجید را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مدرسه علوم دینی صالحیه اهل سنت رمکان جزیره قشم با صدور بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس خاتم الانبیا(ص) و به آتش کشیدن کلام الله مجید را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:  بسم الله الرحمن الرحیم قال الله تعالی: یرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ بار دیگر شیطان صفتان و مخالفین دین مبین اسلام  با اقدام ناشایست و قبیح ( نشرکاریکاتوری موهن) به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر اعظم اسلام(صلی الله علیه و اله) آن رحمه للعالمین را توهین کردند.

و قلوب همه مسلمان جهان و موحدان را جریحه دار نمودند، اعلام می داریم هیچ گاه در برابر توهین به مقدسات خود ساکت و بی تفاوت نبوده و به هر روشی که در اختیار داریم در مسیر برملا ساختن اهداف شومشان خواهیم کوشید.

این ظالمان در سال های اخیر به، به راه نداختن فتنه هایی چون داعش و طالبان و.

سعی داشتند تا چهره ای خشونت بار از اسلام را به نمایش بگذارند لیکن دستان در خون آغشته و پلیدشان این بار به گونه ای دیگر رخ نمایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مدرسه دینی اهل سنت قشم در پی اهانت به ساحت رسول الله(ص)

بیانیه مدرسه دینی اهل سنت قشم در پی اهانت به ساحت رسول الله(ص)