مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-11سياسي

توافق اولیه ایران و روسیه برای لغو ویزای گروهی


هیأت ایرانی ماموریت دیگری جز امضای آن برنامه و موافقت نامه اجرایی لغو روادید سفرهای گروهی دارد، قرار است همزمان با این سفر نشست B2B فعالان خصوصی گردشگری ایران و روسیه مطابق با تاکیدی که در یکی از بندهای سند همکاری شده است، - برگزار شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری از برگزاری اولین نشست کمیته فنی مشترک همکاری‌های گردشگری ایران و روسیه خبر داد و گفت: برنامه اجرایی توافق‌نامه مسافرت گروهی بدون روادید بین دو کشور در این کمیته مورد موافقت طرفین قرار گرفت که با سفر هیأت ایرانی به روسیه به‌زودی امضا خواهد شد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین نشست کمیته فنی مشترک همکاری‌های گردشگری ایران و روسیه به صورت آنلاین و به میزبانی آژانس گردشگری فدرال روسیه برگزار شد.

ما سال‌ها دنبال اجرایی شدن این کمیته فنی به میزبانی طرف روس بودیم؛ چرا که در پیگیری و اثرگذاری در اجرای برنامه‌ها موثرتر خواهد بود.

پیش از کرونا قرار بود این کمیته تشکیل شود که زمان آن با توجه به شرایط به تعویق افتاد.

با این وجود نامه‌نگاری‌ها بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و آژانس گردشگری فدرال روسیه ادامه داشت، نهایتا طرف روس میزبانی کمیته فنی را پذیرفت و اولین نشست کمیته فنی مشترک همکاری‌های گردشگری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق اولیه ایران و روسیه برای لغو ویزای گروهی

توافق اولیه ایران و روسیه برای لغو ویزای گروهی