مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-11سياسي

عاشقی از موکب اربعین تا خادمی در حوزه کتاب/ شما هم خادم کتاب شوید


هر هفته از اصفهان به مسجد جمکران مشرف می شد، اولین بار با حضور در موکب اربعینی مسجد با خادمی آشنا شد و کم کم که شیوع کرونا بیشتر شد به خادمی کتاب روی آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ابتدا از خدمت حضوری در مسجد مقدس جمکران شروع کرد اما حالا که کرونا اجازه فعالیت حضوری را نمی دهد سیدداوود عمادی یکی از خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران، در فضای مجازی است که به ترویج و تبلیغ کتاب پرداخته و آن را جایگزین خدمتش کرده است.

سیدداوود عمادی اولین بار با حضور در موکب اربعینی مسجد مقدس جمکران خادمی را آغاز کرد و کم کم به صورت هفتگی راهی مسجد می شد و در نهایت خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران شد.

هر هفته از اصفهان به جمکران می آمد ودر کفشداری خدمت رسانی به زائران داشت.

کرونا تمام برنامه ها را دگرگون کرد، از این رو با توجه به اینکه بسیاری از امور به فضای مجازی منتقل شده بود تصمیم گرفتم من نیز از این فضا سهمی داشته باشم.

وی افزود: کتاب هایی را انتخاب و به سایت های فروش کتاب با بسته بندی و لیبل عرضه می کردیم تا به فروش برسد، که تاکنون این مسیر پاسخ داده و توانسته ایم کتاب ها را به دست مخاطبان برسانیم.

این فعال فرهنگی ادامه داد: هرسال در ماه محرم و صفر نمایشگاه کتاب دایر می کردم و آثاری را در اختیار مخاطبان قرار می دادم اما شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقی از موکب اربعین تا خادمی در حوزه کتاب/ شما هم خادم کتاب شوید

عاشقی از موکب اربعین تا خادمی در حوزه کتاب/ شما هم خادم کتاب شوید