مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-10سياسي

گام های اساسی برای کنترل ورودی پرونده ها به محاکم قضایی کرمانشاه برداشته ایم


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با اجرای برنامه های مختلف پیشگیری توانسته ایم، گام هایی اساسی در کنترل ورودی پرونده ها و سازش در آنها داشته باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با اجرای برنامه های مختلف پیشگیری توانسته ایم، گام هایی اساسی در کنترل ورودی پرونده ها و سازش در آنها داشته باشیم.

پرویز توسلی زاده در بازدید از محاکم تجدید نظر استان و در جمع قضات با بیان اینکه صدور آرا متقن و موجه موضع دفاع از آن را محکم می کند، اظهار کرد: آرای صادره باید علمی، مستقل، متقن و منصفانه باشد و اگر چنین شود رای خوب صادر شده و سازنده نظام حقوقی جامعه است.

وی افزود: آرای خوب به جامعه آرامش ذهنی می دهد و اعتماد ساز است و برای طرفین پرونده قناعت وجدانی ایجاد می کند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر اینکه قضات باید بیشترین دقت را با تمام مستندات برای صدور رای خوب بکار گیرند، اعلام کرد: هر رای می تواند شناسنامه یک قاضی باشد و می شود گفت اعتبار کار قضاوت به آرا صادره از سوی آنها است.

وی در ادامه با بر شمردن برخی اولویت ها در دستگاه قضایی کرمانشاه همانند پاسخگویی به مردم، ایجاد سازش میان مردم، کاهش جمعیت کیفری، تعیین تکلیف پرونده های معوق، جلوگیری از اطاله دادرسی و استفاده حداکثری از سیستم گفت: برای هر کدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های اساسی برای کنترل ورودی پرونده ها به محاکم قضایی کرمانشاه برداشته ایم

گام های اساسی برای کنترل ورودی پرونده ها به محاکم قضایی کرمانشاه برداشته ایم