مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-10سياسي

تعدی برخی افراد نادان به قرآن و پیامبر اسلام(ص) قابل قبول نیست


اینکه برخی افراد نادان به قرآن و پیامبر اسلام(ص) و نقطه عطف تاریخ بشریت تعدی می کنند قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فعالان فرهنگی و قرآنی جهان اسلام از کشورهای مختلف در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اعظم(ص) در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) تجمع کردند.

در ادامه این تجمع مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه جامعه بشری در قبال بزرگان اخلاق و دین وظایفی دارد که به حقوق آنها باز می گردد، اظهار کرد: ما در قبال پیامبر اسلام(ص) و بزرگان دین وظایف ویژه ای داریم.

آیت الله علیرضا اعرافی ادامه داد: معرفت و شناخت بزرگان و در راس آنها پیامبر اسلام(ص)، محبت، علاقه مندی و ارادت نسبت به آن حضرت، التزام و اعتقاد قلبی به پیامبر(ص) و نمادهای الهی و انسانی و اطاعت و فرمانبرداری از ایشان از جمله وظایف ما است.

وی افزود: بشریت براساس منطق انسانی و عقلانی در برابر چهره های بزرگ و نورانی وظیفه مند است، ما نیز بر اساس منطق اسلام و عقل برای اخلاق و ادب و نمادهای علم و معرفت و دین ارزش قائل هستیم.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر اینکه همه بشریت باید در قبال پیامبر اسلام(ص) و قرآن کریم تواضع کنند و حرمت نگه دارند، تصریح کرد: تاریخ غرب و اظهار نظر متفکران آنها از قرون وسطی و صدر اسلام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدی برخی افراد نادان به قرآن و پیامبر اسلام(ص) قابل قبول نیست

تعدی برخی افراد نادان به قرآن و پیامبر اسلام(ص) قابل قبول نیست