مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 17:002020-09-10بين الملل

اتحادیه اروپا انگلیس را تهدید کرد


تنس میان اتحادیه اروپا و انگلیس در پی اعلام دولت انگلیس برای بازنگری در بخشی از توافق جدایی لندن از اتحادیه اروپا بالا گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از رویترز، انگلیس و اتحادیه اروپا امروز پنج شنبه مذاکراتی درباره طرح بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای تغییر معاهده برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) انجام دادند این در حالی است که بروکسل اتخاذ تدابیر حقوقی علیه لندن را بررسی می کند.

کمیسیون اروپا امروز پنجشنبه 10سپتامبر تا پایان ماه به دولت بوریس جانسون فرصت داد تا لایحه بازنگری بخشی از تعهدات انگلیس در قبال موافقت برکسیت را پس بگیرد در غیر این صورت اتحادیه اروپا از ارجاع پرونده به دادگاه خودداری نخواهد کرد.

تنش میان اتحادیه اروپا و انگلیس از روز چهارشنبه و در پی اعلام تصمیم بوریس جانسون برای بازنگری در بخش هایی از توافق برکسیت بالا گرفت.

مقام های اتحادیه اروپا می گویند این تصمیم دولت محافظه کار پیشاپیش اعتماد دوجانبه را به شدت مخدوش کرده است.

آقای جانسون روز چهارشنبه در نشست مجلس عوام به نمایندگان گفته بود که با توجه به مسئولیت هایی که [براساس قوانین بنیادین بریتانیا دارد] باید برای حفظ تمامیت ارضی پادشاهی متحد، زنده نگاه داشتن صلح ایرلند و پویایی بازار داخلی، توانایی بازنگری در بخش هایی از موافقت نامه برکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا انگلیس را تهدید کرد

اتحادیه اروپا انگلیس را تهدید کرد