مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-10دانش

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت دکتری


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج بیش از 41 هزار داوطلب دکتری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امشب اعلام می شود.

- جی پلاس ، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: اسامی بیش از 41 هزار و 362 داوطلب به عنوان معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.

D نیمه متمرکز سال 1399 امشب پنج شنبه 20 شهریور ماه جاری اعلام شد.

ایسنا نوشت، وی در ادامه با تاکید بر اینکه تعداد 13 هزار و 981 داوطلب در آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرش خواهند شد، تصریح کرد: متقاضیانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.

D نیمه متمرکز سال 1399 مجاز به انتخاب رشته شده و کدرشته محل های انتخابی خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت کرده اند، می توانند کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را امشب 20 شهریورماه 99 مشاهده کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، تاکید کرد: از تمامی متقاضیانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، دعوت شده است که با توجه به نکات زیر به منظور انجام مصاحبه به سایت اطلاع رسانی هر یک از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت دکتری

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت دکتری