مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 14:452020-09-10اقتصادي

رشد اقتصادی و صادرات کشاورزی کشور در تحریم ها مثبت است


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از رشد 8.

8 درصدی کشاورزی طی سال گذشته علی رغم رشد منفی سایر حوزه های کشور خبر داد و گفت: باوجود تحریم ها در کشاورزی کشور شاهد رشد 4 درصدی در صادرات بوده ایم اما در بخش های دیگر دچار صادرات منفی شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سید جواد ساداتی نژاد امشب در کارگروه اقتصادی استان خراسان شمالی با اشاره به وضعیت نابسامان تولید در کشاورزی پس از حذف جهاد سازندگی اظهار کرد: در کمیسیون کشاورزی مجلس پیگیر احیا و ایجاد سازمانی مستقل برای روستاها است تا مدیریت واحد در این مناطق کشور ایجاد شود.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین امنیت غذایی در همه کشورهای جهان تصریح کرد: تأمین امنیت غذایی ازجمله وظایف دولت ها است و هدف قرار دادن آن توسط دشمنان آخرین خنجر علیه حیات دشمن جمهوری اسلامی است.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به بخشی از وضعیت کشاورزی و دامداری کشور تصریح کرد: در حوزه مصرف مرغ و تحریم ها در کشور بالغ بر 32 کیلوگرم سرانه مصرفی مردم ایران است و در شهریور سال گذشته با تحریم مرغ اجداد از سوی کشورهای غربی روبه رو شدیم که باعث صفر شدن تولید مرغ در سال 1400 می شد اما با توانمندی داخلی این مشکل حل شد و پس ازآن تحریم ها برداشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی و صادرات کشاورزی کشور در تحریم ها مثبت است

رشد اقتصادی و صادرات کشاورزی کشور در تحریم ها مثبت است