مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-10سياسي

سپاه و قرارگاه خاتم به کمک کشاورزان سیل زده رابر می روند


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ماشین آلات سپاه و قرارگاه خاتم به کمک کشاورزان سیل زده منطقه هلیل رود رابر می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، سردار حسین معروفی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده منطقه هلیل رود رابر اظهار داشت: سپاه خود را موظف می داند در مواقع بحران با یک حرکت جهادی به آسیب دیدگان خدمات رسانی کند و در همین راستا به مدت یک هفته با هماهنگی قرارگاه خاتم دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بولدزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کمرشکن در این منطقه مستقر می شوند تا دسترنج کشاورزان بر باد نرود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: طی بازدیدی که امروز از منطقه سیل زده هلیل رود رابر داشتیم مشخص است که به دلیل سیل مسیرهای ارتباطی روستاهای این منطقه قطع، کانال های آبرسانی مسدود و باغات و درختان این منطقه دچار آسیب شده اند که اگر به زودی این مشکلات برطرف نشود کشاورزان و باغداران منطقه دچار ضرر و زیان فراوان خواهند شد.

وی با بیان اینکه این باغات و درختان امید و قوت زندگی کشاورزان منطقه هستند، گفت: سپاه وظیفه خود می داند با این حرکت و حرکت های مشابه به مردم به عنوان ولی نعمتان خود خدمات رسانی کند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این منطقه با حضور سپاه و موسسات زیرمجموعه با همکاری امام جمعه، فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و قرارگاه خاتم به کمک کشاورزان سیل زده رابر می روند

سپاه و قرارگاه خاتم به کمک کشاورزان سیل زده رابر می روند