مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-10اقتصادي

تشکیل یک هزار و 71 پرونده تخلف در زنجان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت زنجان با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 71 پرونده تخلفاتی از واحدهای صنفی تشکیل شده است، - اسماعیل مسلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس سیاست های ابلاغی سازمان، اقدامات مربوط به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مستمر توسط بازرسان این سازمان انجام می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تداوم روند تشدید اقدامات نظارتی در سطح عرضه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: گشت های مشترک بازرسی با دستگاه های متولی با قوت و به صورت مستمر دنبال می شود.

وی همچنین به بازرسی از بازار برای رصد و پایش قیمت ها اشاره کرد و گفت: رصد و پایش قیمت ها به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ایجاد آرامش در سطح بازار با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در قالب گشت های مشترک به صورت مستمر انجام می شود.

مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 71 پرونده تخلفاتی از واحدهای صنفی تشکیل شده است، تصریح کرد: در همین راستا 24 هزار و 733 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان زنجان نیز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل یک هزار و 71 پرونده تخلف در زنجان

تشکیل یک هزار و 71 پرونده تخلف در زنجان