مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-10اقتصادي

بهره برداری از 2 واحد صنعتی در فارس توسط رییس جمهور


بهره برداری از دو واحد تولیدی صنعتی آرای سان رونیکا و بهسازان توسعه آرمان طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی، توسط رییس جمهوری آغاز شد.

- ایسنا/فارس بهره برداری از دو واحد تولیدی صنعتی "آرای سان رونیکا" و " بهسازان توسعه آرمان" طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی، توسط رییس جمهوری آغاز شد.

پنجشنبه 20 شهریور بهره برداری از واحدهای تولیدی آرای سان رونیکا و بهسازان توسعه آرمان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه پویش تولید، تداوم امید، به دستور رییس جمهوری و توسط استاندار فارس رسما آغاز شد.

شرکت آرای سان رونیکا در زمینه تولید محصولات بهداشتی و شوینده و شرکت بهسازان توسعه آرمان در زمینه تولید انواع پوشش های ضدحریق و ضد سرما فعالیت دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس دراین مراسم گفت: واحد تولیدی آرای سان رونیکا در زمینی به مساحت 31000 متر مربع و زیربنا 20000 متر مربع با ظرفیت تولید سالیانه بیش از 11 هزار و 3000 تن محصولات شوینده و بهداشتی با سرمایه گذاری 1250 میلیارد ریالی افتتاح شد.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه بهره برداری از این واحد تولیدی منجر به ایجاد اشتغال مستقیم برای 70 نفر و اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 1000 نفر خواهد شد، افزود: یکی از اولویت هایی که در سال جهش تولید برای استان فارس در نظر گرفته شده و سازمان صنعت، معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 واحد صنعتی در فارس توسط رییس جمهور

بهره برداری از 2 واحد صنعتی در فارس توسط رییس جمهور