مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-10سياسي

نیروگاه رامین در اختیار دولت می ماند


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: چهار سال است که نیروگاه رامین در لیست واگذاری قرار دارد اما اکنون شکل واگذاری تغییر پیدا کرده و در ابعاد جدید واگذاری، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: چهار سال است که نیروگاه رامین در لیست واگذاری قرار دارد اما اکنون شکل واگذاری تغییر پیدا کرده و در ابعاد جدید واگذاری، اطمینان خاطر به وجود آمده است که نیروگاه رامین همچنان در اختیار دولت باقی بماند.

محسن طرزطلب امروز (20 شهریورماه) در حاشیه بازدید از نیروگاه رامین اهواز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بعد از گذر از پیک سال 99 نیاز بود که در بازدیدی از نیروگاه رامین، از تلاش همکاران در این نیروگاه تشکر کنیم.

وی افزود: باید از تلاش‎های انجام شده در همه بخش های نیروگاه رامین که در شرایط شیوع کرونا به خوبی توانستند از پیک سال 99 عبور کنند، تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تصریح کرد: در زمینه توسعه نیروگاه رامین (نیروگاه ویس) نیز بازدیدی انجام شد؛ قرار است پیمانکار سرعت عملیات اجرایی را بالاتر ببرد تا بتوانیم واحدهای گازی نیروگاه ویس را در سال 1401 به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه رامین در اختیار دولت می ماند

نیروگاه رامین در اختیار دولت می ماند