مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-10سياسي

ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان سکوت نخواهد کرد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران همراه با ملت های مسلمان جهان در برابر توطئه های دشمنان و توهین آنها به قرآن و وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام ساکت نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنج شنبه در تجمع اعتراض آمیز مردم شهر اراک در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: در کشور سوئد قرآن مقدس را آتش می زنند و به مسلمانان اهانت می کنند در مقابل نیز مسلمانان نیز از پای ننشسته و نسبت به این عمل ننگین عکس العمل نشان دادند.

وی ادامه داد: سال های گذشته در پی اقدام یک مجله منحوس فرانسوی که با حمایت اسراییلی ها و صهیونیست ها کاریکاتورهایی علیه وجود پیامبر خاتم منتشر کرده بود که خشم مسلمانان را بر انگیخت به طوری که عده زیادی کشته و شهید شدند و متأسفانه مجدداً این مجله فرانسوی با کمال بی حیایی این عمل منحوس را تکرار کرده است و جنایتکاران نیز به این اقدام افتخار می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هنگامی که رییس جمهور جاهل فرانسه این جنایات را می بیند، عکس العمل وی در برابر این حوادث به گونه ای است توهین به دو میلیارد مسلمان و کتاب مقدس را آزاد می داند اما اگر دانشمندان و پژوهشگران در مورد هولوکاست و مسائل دیگر مربوط به صهیونیست ها تشکیک کنند یا حتی سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان سکوت نخواهد کرد

ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان سکوت نخواهد کرد