مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-10سياسي

رونمایی از تندیس آیت الله مدنی و فرش قرآنی دستبافت در تبریز


تندیس شهید مدنی، فرش قرآنی دستبافت مزین به دستخط استاد نی ریزی و دو جلد کتاب در خصوص شهید آیت الله مدنی در آیین ملی نکوداشت سالگرد شهادت این شهید، - ایسنا/آذربایجان شرقی تندیس شهید مدنی، فرش قرآنی دستبافت مزین به دستخط استاد نی ریزی و دو جلد کتاب در خصوص شهید آیت الله مدنی در آیین ملی نکوداشت سالگرد شهادت این شهید، رونمایی شدند.

تندیس شهید مدنی توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز طراحی و ساخته شده و در محوطه ی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نصب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویژه نامه ی مهاجر فی سبیل الله و کتاب اندیشه ها و جلوه های اخلاقی شهید محراب، آیت الله سید اسدالله مدنی، تالیف سید محمد جواد قربی از دیگر محصولات فرهنگی رونمایی شده در آیین نکوداشت سالگرد شهادت شهید مدنی بود.

همچنین در طول برگزاری این مراسم، پرتره شهید مدنی توسط یکی از دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز طراحی و در پایان برنامه ارائه شد.

بر اساس این گزارش، آیین ملی نکوداشت سالگرد شهادت آیت الله سید اسد الله مدنی، صبح پنجشنبه به صورت نیمه حضوری و مجازی با حضور مسئولان و علمای کشوری و استانی و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه علوم پزشکی و سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس آیت الله مدنی و فرش قرآنی دستبافت در تبریز

رونمایی از تندیس آیت الله مدنی و فرش قرآنی دستبافت در تبریز