مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-10حوادث

همکاری نکردن مردم در به موقع بیرون گذاشتن زباله ها از معضل های شهرداری خاش


شهردار خاش سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه عدم همکاری مردم در بیرون گذاشتن زباله ها در وقت تعیین شده معضلی است که همواره شهرداری خاش با آن دست و پنجه نرم می کند گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار خاش سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه عدم همکاری مردم در بیرون گذاشتن زباله ها در وقت تعیین شده معضلی است که همواره شهرداری خاش با آن دست و پنجه نرم می کند گفت: از مردم می خواهیم زباله را موقع حضور نیروهای خدمات شهر از منزل خارج و تحویل آنها بدهند.

عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با ایسنا افزود: در بعضی مکان ها دیده می شود که برخی مردم هنگام شب زباله های خود را در مکان های غیر از مکان تعیین شده رها می کنند که این موضوع سبب جمع شدن حیوانات موذی و پاره شدن کیسه های زباله توسط گربه ها و دیگر حیوانات می شود.

وی بیان کرد: درخواست ما از شهروندان این است که با رعایت زمان جمع آوری زباله شهرداری را در داشتن شهری زیبا و با نشاط کمک و یاری نمایند.

تمندانی ادامه داد: یکی از مهم ترین مشکلات حال حاضر شهرداری خاش زباله های خانگی است که خارج از زمان تعیین شده جلو منازل مردم قرار می گیرد.

تمندانی افزود: برای جمع آوری صحیح این زباله ها باید میان پاکبانان شهرداری و شهروندان هماهنگی به وجود آید تا در زمان مشخصی که مأموران شهرداری خاش اعلام می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نکردن مردم در به موقع بیرون گذاشتن زباله ها از معضل های شهرداری خاش

همکاری نکردن مردم در به موقع بیرون گذاشتن زباله ها از معضل های شهرداری خاش