مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-10سياسي

ارائه خدمت صادقانه به مردم در دستور کار مسئولان باشد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات مردم مهم ترین وظیفه فرمانداران است، گفت: ارائه خدمت صادقانه به مردم در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر پنجشنبه در دیدار با فرماندار دامغان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مردم شهرستان دامغان، ولایتمدار، مؤمن و انقلابی هستند و همواره همراه مسئولین و نظام بوده و خواهند بود، اظهار داشت: ارائه خدمت صادقانه به مردم در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه پیگیری مطالبات مردم مهم ترین وظیفه فرمانداران است، افزود: مردم افرادی را که برای آن ها تلاش کرده و برای خدمت به آن ها در مسندی حاضر می شوند، همراهی و مساعدت خواهند کرد.

پرهیز از تنش های سیاسی و تعلقات جناحی و گروهی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه فرمانداران باید به دوراز تنش های سیاسی و تعلقات جناحی و گروهی، وحدت، تعامل دوسویه و همکاری را با همگان مدنظر قرار دهند، تصریح کرد: مطالبات و خواسته ها و همچنین احصاء کاستی ها و کمبودها و نارضایتی های مردم و توجه و رسیدگی به آن ها همواره به صورت ویژه در دستور کار باشد.

شاهچراغی بابیان اینکه اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه، قبل از اینکه نارضایتی ها و درخواست ها و مطالبات به تجسمات و ایجاد تنش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت صادقانه به مردم در دستور کار مسئولان باشد

ارائه خدمت صادقانه به مردم در دستور کار مسئولان باشد