مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-10پزشكي

شهرستان هشترود تاکنون دو بار غربالگری کامل شده است


از زمان شیوع کرونا در سطح کشور، شهرستان هشترود دو بار به صورت کلی غربالگری شده و از 1618 نفر نیز نمونه برداری شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت:: از زمان شیوع کرونا در سطح کشور، شهرستان هشترود دو بار به صورت کلی غربالگری شده و از 1618 نفر نیز نمونه برداری شده است.

امین امینیان در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، از ابتلای 491 نفر به ویروس کرونا و فوت 23 نفر بر اثر این بیماری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: روند رو به رشد کرونا در هشترود نگران کننده است و احتمال می رود به خاطر مسافرت ها باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر 50 درصد نمونه گیری ها در مورد کووید 19 مثبت اعلام شده است از این رو از تمامی هم وطنان تقاضا دارم که از سفر به هشترود خودداری کنند و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در ریشه کن شدن این بیماری کمک حال متولیان امر باشند.

شهردار هشترود نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: شهرداری هشترود در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدامات گستردهای انجام داده که بخش مهمی از آن در خبرگزاری ها و جراید مختلف اطلاع رسانی شده است.

مهدی پورصادق اضافه کرد: گند زدایی معابر، جلوگیری از تجمعات در واحدهای مختلف شهرداری، کمک به ستاد مبارزه با کرونا در جهت انجام کارهای مربوطه و پخش بروشور در جهت رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان هشترود تاکنون دو بار غربالگری کامل شده است

شهرستان هشترود تاکنون دو بار غربالگری کامل شده است