مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-10اقتصادي

نمایشگاه صنعت ساختمان موجب کاهش قیمت تمام شده و افزایش تولید مسکن می شود


رییس اتاق تعاون ایران، ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی و فراهم کردن بستر دستیابی تولیدکنندگان به بازارهای صادراتی را از جمله اهداف برگزاری بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان عنوان کرد و برگزاری نمایشگاه را در افزایش تولید مسکن و کاهش قیمت تمام شده موثر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن عبدالهی در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان و نهمین نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابرهاو قطعات و تجهیزات جانبی که با حضور وزیر راه و شهر سازی و سرپرست وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد:در نمایشگاه امسال بالغ بر 450 شرکت داخلی در حوزه های مختلف صنعت ساختمان مشارکت داشته و تعداد زیادی از نمایندگان شرکتهای خارجی که کشورهای آنها به دلیل محدودیت سفر امکان حضور نداشتند در نمایشگاه حضور پیدا کردند که با توجه به تنوع و گستردگی صنوف صنعت ساختمان این تعداد از نظر ما مثبت و قابل توجه بود.

وی افزود: همچنین هیاتهای تجاری از کشورهای هدف صادراتی از جمله سوریه، ترکیه، عراق وافغانستان، عمان و امارات و تولید کنندگان، کنشگران، تعاونگران و فعالان صنعت ساختمان کشور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شرکت کرده اند.

رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به رشد کمی و کیفی بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد:در بحث برگزاری و افتتاح اولویت اول ما رعایت پروتکله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنعت ساختمان موجب کاهش قیمت تمام شده و افزایش تولید مسکن می شود

نمایشگاه صنعت ساختمان موجب کاهش قیمت تمام شده و افزایش تولید مسکن می شود