مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-10اجتماعي

دوری دانش آموز از مدرسه زمینه ساز انزوای اجتماعی است


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دوری بیش از حد دانش آموزان از فضای مدرسه، آسیب روانی بسیاری به آن ها وارد کرده و زمینه ساز انزوای اجتماعی شده و آثار منفی و نامطلوبی را در رشد مهارت های اجتماعی آنان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان جنوبی ، محمدعلی واقعی، در بازدید از مدارس بیرجند اظهار داشت: همانگونه که به سلامت جسم دانش آموزان اهمیت می دهیم باید در راستای آن به سلامت روح و روان ایشان نیز توجه جدی داشته باشیم.

دوری دانش آموزان از مدرسه زمینه ساز انزوای اجتماعی است وی افزود: دوری بیش از حد دانش آموزان از فضای مدرسه، آسیب روانی بسیاری به آن ها وارد کرده و زمینه ساز انزوای اجتماعی شده و آثار منفی و نامطلوبی را در رشد مهارت های اجتماعی آنان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این مسئله را برای کلاس اولی هایی که برای نخستن بار دنیای مدرسه را تجربه می کنند از اهمیت بالاتری برخوردار است اضافه کرد: دانش آموزان باید با معلمان ارتباط نزدیک برقرار کنند تا تصوری از مدرسه و دنیای یادگیری داشته باشند.

مدل ترکیبی آموزش در دستور کار آموزش و پرورش واقعی با تأکید بر لزوم برقراری عدالت آموزشی و اجتماعی در بین دانش آموزان استان، بیان کرد: به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری دانش آموز از مدرسه زمینه ساز انزوای اجتماعی است

دوری دانش آموز از مدرسه زمینه ساز انزوای اجتماعی است