مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-10سياسي

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی نیازمند فضای آرام درجامعه است


حفظ آرامش به عنوان یک ضرورت، بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم می کند، لذا ضرورت دارد کاندیدا و هواداران آن ها فضای عمومی شهرستان و انتخابات را حتما با رعایت قانون مدیریت کنند.

- جهانبخش حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری دومین مرحله یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، اظهار داشت: براساس روز شمار ایام برگزاری انتخابات هیأت های اجرایی و نظارت و همچنین بازرسی در حوزه انتخابیه به آمادگی کامل رسیده اند و تمامی تدراکات لازم برای برگزاری یک انتخاب خوب و شکوهمند با مشارکت آگاهانه مردم فراهم است.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو که شامل 2 شهرستان است در مرحله اول به دلیل اینکه آرا به حدنصاب نرسید به دور دوم کشیده شد و براساس برنامه و تقویم زمانی فردا این آمادگی را داریم که آرای مردم را از سطح حوزه انتخابیه با مشارکت مردم جمع آوری کنیم و نتیجه را به استحضار مردم برسانیم.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به استقرار 183 شعبه دراین حوزه انتخابیه، گفت: 128 شعبه از این تعداد متعلق به شهرستان اسلام آبادغرب و 55 شعبه متعلق به شهرستان دالاهو است با حدود 3 هزار و 800 نفر عوامل اجرایی فردا 21 شهریورماه آماده جمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی نیازمند فضای آرام درجامعه است

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی نیازمند فضای آرام درجامعه است