مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-10اقتصادي

رتبه 104 ایرانی ها در قدرت خرید خودرو!


نتایج بررسی ها نشان می دهد قدرت خرید خودرو در ایران بین 131 کشور، رتبه ای بهتر از 104 را نداشته و پایین تر از همه کشورهای منطقه و هم ردیف کشورهای آفریقایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان در گزارشی به بررسی قدرت خرید خودروی ایرانیان و مقایسه آن با سایر کشورهای جهان پرداخته است که بخش های مهم آن را در ادامه می خوانید.

در گزارش پیش رو با استفاده از داده های قیمت چهار خودروی ارزان قیمت در بازارهای جهانی و داده های میانگین درآمد سالانه خانوارها، وضعیت قدرت خرید خودرو در ایران را با 131 کشور مقایسه کرده ایم.

نتایج نشان می دهد قدرت خرید خودرو در ایران برای چهار خودروی مورداشاره در این گزارش، بین 131 کشور، رتبه ای بهتر از 104 را نداشته و پایین تر از همه کشورهای منطقه و هم ردیف کشورهای آفریقایی است.

5 خودروی ارزان در بازارهای جهانی برای اینکه بتوانیم یک مقایسه نسبتا متعارف بین قدرت خرید خودرو در ایران و دیگر کشورها انجام دهیم، در اینجا ابتدا به معرفی پنج خودروی ارزان قیمت در بازارهای جهانی می پردازیم.

براساس قیمت هایی که در وب سایت های the things، noticiasautomotivas و Autocar India و Deloitte درج شده، خودروی رنو کویید (Renault Kwid) ارزان قیمت ترین خودروی پرفروش در بازارهای جهانی و منطقه ای است که درحال حاضر به قیمت 6 هزار و 625 دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 104 ایرانی ها در قدرت خرید خودرو!

رتبه 104 ایرانی ها در قدرت خرید خودرو!